Csirke és rizs a sütőből


Ez az ebéd úgy indult, hogy volt egy jó adag vajon párolt zsenge zöldborsóm, ami önmagában kevés, de bonyolult dolog nem kell mellé. A hőségriadó ellenére bekapcsoltam a sütőt, és szerintem jobban jártam, mintha rotyogó fazekakat őriztem volna: kis előkészítéssel egy tálban kész lett minden.

Sütőben sült csirke és barna rizs
2 csirkecomb (filé volt, de csontos is jó)
140 g barna rizs
1 ek. mustár
só, bors
2 ek. vaj
2 dl alaplé (ha nincs, akkor víz)
1,5 dl víz
A combokat sóztam, borsoztam, megkentem mustárral. Egy jóféle magos változatot használtam innen.
A vaj felével kikentem a tálat, beleszórtam a rizst. Ráöntöttem a folyadékokat, és ráültettem a combokat. A tetejére tettem a maradék vajat. 180 fokos sütőben lefedve egy órát sült (fehér rizzsel kevesebb idő is elég). A fedőt levéve a végén megpirítottam a húsokat.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések